Kızlar bebegim 2 ay 19 günlük bebegimin üst dudaginin icinde kizariklik var 3 haftadır devam ediyor. Simdi alt dudagının icindede kızarıklık var yeni gördüm. Önceden pamukcuk olusmustu onu karbonatlı suyla ve mikostatinle temizlemistim simdi ise alt dudagindada kizariklik olusmus af desem af degil pamukcuk hic degil bi kızarıklik emerken zorlaniyor acı veriyor ne olabilir acaba doktora gittigimde kontrole üst dudagini gostermistim af demisti eger ilacla gecmezse alerji bolumune götür demisti bende gecmesini beklerken simdi alt dudaginda cikinca sasirdim. Basina boyle birsey gelen varmi acaba alerjik biseymi anlamadim?