Kelebek0606 Kızım 3 ay 20 günlük saçları cok uzadı 2 kere çok sıkı olayacak şekilde bağladım saçlarını yoluyor sürekli sizce baglaam sorun olur mu aynı durumu yaşayan anneler varmi
Evaninanasi Kelebek0606 benim sıpanın da çok uzun ve 2 aylıktan beri 2 tane tepeden bağlıyorum ama çok sıkmayacak şekilde. 4 aylıktan beri de biraz daha sıkı bağlıyorum. Şu an 6 aylık artık elim alıştığı için ona göre tam ayarında yapıyorum. Canı acırsa kendisi belli eder zaten huzursuzlardan
Kelebek0606 Evaninanasi çok korkuyorum bingildagina bir şey olur diye herkes dökülür dedi ama dökülmeyi bırak daha çok uzadı görenler şaşırıyor saçlarını
Evaninanasi Kelebek0606 hayır hiçbir şey olmuyor. Hatta bir dakika fotoğraf atayım Kahküllğ olanda 5, diğerinde 3 aylık. 5 aylık olanda çok daha rahat topluyordum artık 😂 6. Aydan bildiriyorum dökülmüyor. İpek gibi uzun uzun saçları var şu an 🙈
Evaninanasi Kelebek0606 oy maşallah ya Allah bağışlasın 🫶 korkmayın dediğim gibi canı yanınca zaten kendisi huzursuzlanarak belli ediyor ☺️