Baklavanida merhaba benim oğlumda tam 3 ay yalap şalap emdi emmedi diyebilirim ucumu tutmadı solu tuttu ayakta zıplayarak gezerek emzirmeye çalışırdım çığlık çığlığa çocuk sanki tiksinç bişi veriyomuşum gibi şırıngayla memeye sıkardım tutturmayamı çalışmadım danışmanlarmı bulmadık ebelermi gelmedi evimize meme reddi yatak yorgan ıslandı sütümde pompalaya pompalaya bi kalırdım ama gelmezdi öyle çok pompayada akardı durup dururken bestlak damla çok iyi bide dut kurusu hoşaf gibi yapmıştım artırmıştı ben 3 ay 9 gün denedim emzirmeyi pskolojik olarak çok çöktüm eşimde çok destek verdi oda çöküyodu çocuk ağlarken daha sonra bıraktı mama verdim biberonla daha mutlu oldu nasibimi yokmuş demeliyim bilemedim ama bin burnumdan geldi 3 ay boyunca şimdi bir daaha doğursam kasmam veririm mama emmezse