Bebeğim 2,5ayda bi meme reddiyle başladı sonradan düzelir gibi oldu şu an 6aya yaklaştık ve bu ay nerdeyse hiç kilo almadı sütüm gayet iyiydi ama iki dk emiyor sonra emmek istemiyor sık sık teklif ediyorum acaba aç bırakıp emzirsem daha düzgün mü emer anlamadım ne yapacağımı şaşırdım sağıp sağıp takviye mi versem tadımlara başladım ama ek gıda kilo amaçlı değil denildiği için korkuyorum. Anne sütü varken sütümü bitirecek resmen ve bıngıldağı çökük duruyor onada ayrı canım sıkılıyor bu ayda normal mi bu durumlar nasıl düzelir