Benim kızım 4, aylık emerken meme ucumu çok ağrıtiyor bu aralar çok huysuz ve çok ağlıyor acaba diyorum bizim de mi diş serüveni başlıyor yoksa daha erken mi ay olarak . Eli zaten hep ağzında salyasi da çok akıyor tok olsa bile ağlıyor . Emzigini çiğniyor 😒