Kızlar rahimde miyom var bende kaç tane hastaneye gittiysem hepsi farklı birşey dedi ayakda çok kalınca ağır bir is yapinca kanamam oluyordu Mart’ta regl oldum ama Martin ortası gibiydi bugünde çok fazla ayakda durdum yürüdüm eve geldim şeffaf yuvarlak bir parça düştü ondan sonra pihtili parça parça kanamam oluyor acaba bu nedir düşük felanmi yapıyorum başına helen varmı