honeyybee_ evet biz 1 nisan itibariyle 2 yaşında olduuuuuk öncesinden başladı bizim kudurmalar geçen markette yere yattı kalkmak istemedi 😂 bi dedeyle nene de kızım bırak yatsın rahat ediyor demekki dediler bazıları güldüler halimize 😂 neyse sonra duşa girmek istemez girse çıkmak istemez yatmak istemez yatsa uyandırmasam öğlene kadar uyumak ister yemek istemez yemeği bitince bitti diye ağlar yenisini koyarım niye koydum diye ağlar 😂😂 geçen de babası diye seslendim diye ağladı ismiyle seslenecek mişim eşim bana yaklaşımıcakmış 😂 daha neler var doğum günü için süsleme yaptık neden şişirdik diye ağladı indirdik neden indirdik diye 😂 bide Koç Burcu inadı var yapma dediğim şey daha kıymetli oluyor 😂 bana huni vs işlemez artık geçççeeen o işi 😂 bi kaç aya sitem postu gelir ben demiştim demicem 😂😂