Bebeğim şubatta 1 yaşına girdi yaklaşık 1 ayı geçkin süredir beslenme reddi yaşıyoruz, emziriyorum aynı zamanda memeye mi güveniyor anlamıyorum yediği şeyleride ağzında çiğneyip çıkarıyor direk aynı zamanda diş de çıkarıyor ama yemiyor bir şey gün içinde yiyen çocuk aynı durumdan muzdarip olanlarınız var mı? Normal mi nasıl vitamin alıcak gercekten şaştım kaldım