Minipekka Kızlar oğlum hastaydı 3 gün boyunca yoğun ateşle geçirdi serum ilaçlar falan anca kendine geldi bugünde ayaklarının üzerine basmadı hastaneye götürdüm bu dediğim değerler yüksek çıktı korkulacak bir şey mi sanırım kasıda etkilemiş enfeksiyon
Okyanustakibulut Minipekka canım çok geçmiş olsun bu söylediklerin ne bilmiyorum inşallah bir hemşire doktor arkadaşımız görürde yardımcı olur. Üstte kalsın diye yazıyorum
Fetiye06 Minipekka geçirilen enfeksiyonlar kullanılan ilaçlar yükselme yapar iyileşmesini bekleyip tekrar test alırlar korkmayın parasetamol içeren ilaçlar bile yükseltiyor
ecosummm Genelde geçirilen enfeksiyonlar sonrası bacağa vuruyor çocuklarda dolven tarzı ilaçlar iyi geliyor hatta sedimentesyon yükseliyor