Sena03 Anne sütüm bugün yeni geliyor sezeryan doğum yaptım iki gün önce , ancak mama takviyesi de yapmak zorunda kaldık sarılık olmaması için çünkü ilk gün hiç ememedi aynı durumda olan var mı yada oldu mu nasıl atlattı
YaseminAren Sena03 benım de 3 gun sınra geldı ve cok azdı 37 gun mama takvıyesı vermem de gerektımsonra mamayı bıraktık sınra memeyı de bıraktı🤣
Mystery2 Bizim de sarılık olmuştu 3. Gün Kontrolünde ogrendık mamaya başladım ama günde 2 kez falan ve suda vermıstım 2 3 çay kaşığı 2 saatte bir de emziriyodum o şekilde atlattık
_rabia_ Canıl benimde 3günüm de sütüm geldi sezeryan olmuştum bence kendi başına mama verme ben yaptım aynı hatayı eşim yüzünden 2.5 aylıkken memeyi bıraktı mamaya alışıyorlar hemen. Çok pişmanım mama verdiğime sen bolca emzir sağım yap iyi beslen su iç sütün emin ol gelecek ve artacak sadece biraz çaban gerek. Sakın mamayı doktor demedikçe verme sen ona yetersin emin ol keşke ben bunu kensime de diyebilseydim 😔
Sena03 _rabia_ bebek hemşiresi ver dedi sarılık olur yoksa dedi hiç emmedi ilk gün çünkü istenilen kiloda kiloda almadı bir günde
ikoayaz Sütün artana kadar sarılık olmaması için mama vermelisin bence 2 saat de bir önce emzir sonra mama ver mamayıda kaşıkla verebilirsin bazı bebekler biberona alışınca meme reddi olabiliyor çünkü sütün arttığında mamayı bırakabilirsin canım ben de öyle yapmıştım