Hanımlar Merhaba!. Kıızm var 8 yaşında birde Rabbim erkek evlat verdi şuan 14 aylık ama kızımda görmediklerimi bunda görüyorum. Erkek bebek büyütmek gerçekten zormuş ben ne fark olabilir derdim ama öyle değilmiş. Çevremde oğlu olanlara soruyorum sizinkide böyle miydi diye bu tam bi yaka iğnesi. 😂