[silindi] canim 20 gunluk bebeğim var ilk gunler zibin ceket yelek kat kt giydirip ustunu hep ortuyodum butun vucudu kizardi isilik gibi bisylet cikti daha 1 haftalikken korkup doktora gittigimde direk cok giydirdigin icin boyle oldu demisti ve tek kat giydirince 2 gune gevti butun kizarikliklari cok sukur bana doktoru ozaman dedigi kendin nasil giyiniyosan sadece bir kat fazla giydir demisti ve oyle yapiyorum ne üşüdü ne de sicakladi sen de kendine gore giydir cocugu 20 derecede soyle 30 derecede boyle giydirilir diye takilma sen ne giyiyorsan kendinden bi kat fazla giydir