acelya_ekin 9 aylıkken pek düşünmemiştim ama 13 aylıkken denedim başaramadım 15 aylıkken kestim. Profilimde var detaylı yazdığım bir post.
Bebeğinizi en iyi siz tanırsınız siz hazırsanız eğer bebeğinizinde acıkmayacağını veya bu duruma hazır olduğunu düşünüyorsanız yapın derim.
Bi anda tamamen kesmektense gücünüz ve sabrınız varda 10 kalkışından 1 besle 2 besleme 1 besle şeklinde azaltarak bu duruma çözüm bulmanızı öneririm.
Zamanla uykuları uzayacaktır ben büyüdüğü için direk kestim ama henüz küçükken o şekilde daha kolay olur hemde 2 3 kere kalksa size zor olmaz koymaz