Kızlar oğlum 3,5 yaşında yemeyen içmeyen bir çocuk. Ne yaptıysam yediremem canı isterse yer, abur cuburu görmesin asla bırakmaz. Bu sebepten eve almayız bile. Oğlumun bünyesi zayıf açıkcası bi kaç rahatsızlığı oldu. Bağışıklığını güçlendirmem gerekiyor, yemek olarak yemediği için takviye edici gıdalar vitaminler vermeyi düşünüyorum artık yapacak birsey yok. Neler önerirsiniz? Kullanıpta memnun kaldığınız seyler var mı?