Merhaba sevgili anneler ☺️🌼 ilk çocuğumdan edindiğim tecrübelerden faydalanarak ikinci çocuğuma biberonu ve sallamayı aynı anda kestim. Şuan 20 aylık ve sadece gece uyumadan önce muhallebi tarzı şeyler yiyip uyuyor. Denemek isteyipte cesaret edemeyenlere fikir olsun diye yazıyorum küçükken bıraktırmak çok daha rahatmış. İlk oğlumu 3 yaşına kadar sallayıp 3 buçuk yaşına kadar biberon vermiş biri olarak😏