ikizlerinannesi
Kızlar 27 gunluk ikizlerim var kızımın gözünde hicbisey yoktu ögleden so ra 4 gibiydi gözü çapaklanmaya basladı ardından ben diğerini emzirirken bian gözunü yırttigini fark ettim açamiyodu zaten digerini birakip ona koşana kadr gözünü tırnagiyla yirtti gözü acilmiyo ve sürekli ağliyo napcamı sasirdim yavrumu rahatlatabilecegim bi fikriniz varmi 😢😢