[silindi] Merhaba kızlar kızıma uykusunda süt veriyorum ağladığında hemen vermezsem uyanıyor sütü ılık yapıp termusa koysam bi sorun olur mu
[silindi] Antep27 çok mantıklı canım ama sütün değerini düşürmüş olmaz mıyım kızım 1.5 tyaşında ve hiç gzüel beslenmiyor sütü de uyku arasında fark etmediği için içiyor
[silindi] Bibebek_ hiç belli olmuyor canım her gün farklı saat oluyır bi kaç kere denedim içmiyor kendi uyanmadığı sürece 🙏🏻