Bebeğim 19 aylık ne bir misafirliğe gidebiliyorum ne de bize birisi gelebiliyor. Bir yere gittiğimizde kendini yıpratircasina ağlıyor oradan uzaklaşmak istiyor.Montunu bile çıkartmıyor. Sakinleştirmek çok uzun zaman alıyor. Bunu onu bırakıp gideceğiz zannediyor diye ağlıyor diye yorumlaması.Fakat bugün anneannesi ve dedesi bize geldi aynı tepkiyi verdi.Çılgınlar gibi ağladı susturamadım zor sakinleşti. Oysaki balkonda dede ve nenne diye bekliyordu. Sakinleşince sorun yok yakinlasiyor oynuyor. Mesela babam dışarı çıktı geldi eve yine görünce ağlamaya başladı. Sizce sebebi nedir bir yerde yanlış mı yapıyorum. Destek almalı mıyım