sgok Amine1mihraM ben almıstım 3 aydan sonra kullan demisti doktor bana 4aylıkken denedim istemedi oğlum 6aylıkken denedim su an rahatız geziyoruz kanguruyla
Denizoglan Amine1mihraM 5 aydan 11. Ayına kadar kullandım sonra kocaman olunca komik olmaya başlayınca bıraktım