Merhaba arkadaslar bebegim 2 ayini doldurdu, kollarindaki ve bacaklarindaki kaslar hala cok sert ve kendiliginden acilmiyorlar; zaman gectikce yumusayacak mi acaba? tecrubeli annelerden fikir almak istedim. Doktor kontrolunde gelisiminin iyi oldugunu soyledi doktorumuz. Anne karninda bir sure sabit kaldiklari icin bebeklerde oluyormus ama ilk bebegim evham yaptim, ne zaman gececek bu sertlik bilgisi olan var mi acaba