TheBaby TheBaby Yazık valla yeni şey, piyasa fiyatı 600 ve alıcı bulamıyorum😂😂😂 satışa koyarken üzülüyorum diyemi acaba👻 keşke ayağına olsaydı giyseydi kızım
sarmaliklahana TheBaby ayyyy cok güzel ve bedava 🤩 ama kzıımın tombiş ayaklarına olmaz yoksa kaçırmadım normal ayakkabı 23 giyiyor
TheBaby Elin34 Keşke canım. Kalıbı dar biraz ya. Kızımın ayaklar taraklı. Buna zarif ayak lazım😜 yani sende 26 değil bu modelde ayaklar taraklıysa 28 almalısın
Elin34 TheBaby ya ama igorun kalıpları genelde büyük oluyo ya.. Bu modelde mi böyle acaba sadece.. Keşke numarası olsaydı hiç kaçırmazdım alırdım bedava resmen 🌸
Elin34 TheBaby hımm teşekkürler bilgi için iyi oldu.. Kızımın ayakları çok kibar ve çok zayıf… ☺️Ama bu modeli beğeniyorum
AngelMotherr TheBaby oha 170 mi ulan alın kaçırmayın kizzzzzzzzz helal olsun valla kızım olaydı alaydim Oğlum ayakları tarakli 🤣🤣🤣🤣
Irmakmelegim Arennsare sandalet büyük almanız 1 tik iyidir kziim 20 numara giyiyor bu yaz sandalet 21 alicam kışa botu 22 alırım muhtemelen 21 ay 13 gunluguz bizde