5 bucuk aylık biberonla mama içerken bu aralar acayip genzine mi kaçıyor artık neyse sürekli öksürüyor hemen kaldırıp sırtına vuruyorum ama cok korkuyorum ya bazen olurdu ama bu aralar sürekli oluyor ne yapmam lazım çevirip sırtına vurmak dogru mu ? Kaynanam alnına dokun demişti siz bu durumda nasıl soguk kanlı davranıyorsunuz