Herkese merhabalar
Bebeğim bugün tam 17 aylık oldu. Şu an bir atak dönemindeyiz harika haftalar progrmını almıştım bebeğim tam 40 haftalık doğunca tarihler de tam oluyor. Ama nasıl bir ataksa çok uzun ve daha 12 gün var bitmesine de . Sadece ataklarada bağlamak istemiyorum aslında. 16. Aydan itibaren feci bir inatlaşma başladı. Özellikle dışarda mahvediyor istediği ama kendine zarar verebileceği bişeye izin vermiyorum mesela havuz kenarına gidip havuza taş atmak istiyor. Parka götürüyorum arkasına bakmadan havuza koşuyor. Yine alıp getirdiğimde kıyametler kopuyor kendini yerlere atıyor ağlama krizleri zor sakinleşiyor. Sakince sarılıyorum bak buradayım diyorum ama yok sonra bu durum uzadıkça ramazanda oruçla beraber tabiki bende de gerginlik seviyesi arttı ve bazen kızabiliyorum kendisini yere oturtup tamam ağlaman bitince bekliyorum diyorum. Ne kadar doğru bilemem ama gerçekten çok yorucu olmaya başladı bırakabileceğim kimse yok ailemden kimse yok yalnız bakıyorum. Gece ztn emmek için kalkıyor gündüz emiyor haliyle uykusuz yorgun gün içinde çok bitkinim görenler hasta mısın demeye başladı. Bu gibi sorunlar yaşayanlar nasıl çözüldü