Tazebebis benim bebeğimde 6,5 aylık inanılmaz hareketli uyku dışında asla 30 saniye bile durmuyor sürekli dönüyor ayakta durmak istiyor eli ayağı hiç durmuyor anne baba dede Allah Eda diyor hep konuşma çabasında etrafı keşfetme eline ne geçerse çekiyor ağzına götürüyor filan öyle ama çok normal bence bunlar saf kendi halinde bi bebek olmasınlar zaten