Jokey Bebegim 3 aylık balgamlı bir öksürügü var 5 gündür ne yapabilirim gecmesi için rahatlaması icin
Roni21- Ayy çok geçmiş olsun bende aynısını çektim çok zorlandık yavrum gece gündüz uyku yoktu hep öksürük balgam hırıltı öyle geçti doktor bize buhar ilacı vermişti nebulizator makinesine koyup öyle iyileşti.