Kızlar bebeğim 9 aylık olacak birkaç gün sonra aslında büyümesiylr yeni bir dünya açıldı bir yandan zevkli ama bir yandan çok yorucu. Emeklemiyor her yere gitmek her kapağı açmak istiyor. Hiç oturmak istemiyor neredeyse hep bir keşif peşimde. Artık belimi hissetmiyorum önceleri yürütece binerdi şimdi onu da istemiyor. Çektayların yanına tutunup biraz gidiyor aöa bende de su korku başladı hiperaktive mi var acaba oğlumda yoksa erkek bebekler mi böyle ? Yani deneyimi olan benim gibi olan barsa yazarsa sevinirim