Bizde 53 günlüğüz ve hala sarılığımız var maalesef bu şekilde olan sarılığa uzayan sarılık deniyormuş anne sütünden kaynaklı. Emziryor musunuz ? Büyük ihtimal emziriyorsunuz. Çünkü uzayan sarılığın sebebi bebeğin bazı enzimleri sindiremiyor olması veya umarım değildir ama altında yatan bazı hastalıklar olabiliyormuş örneğin idrar yolu enfeksiyonu gibi. Bizim 7.3 çıktı bir hafta önce nisanın 10 unda tekrar ölçtürücez değerlerini. Halbuki sık sık emzirdim bazen 2 saat değil saat başı emzirdim ama kurtulamadık hala. Ama duyduğuma göre mama vermek önlüyormuş ben bilseydim arada mama verirdim bebeğime