Benim bebeğim de 2 ay 10 günlük ve yaptığım tek şey kendini güvende hissetmesini sağlamak oldu. Yapman gereken tek şey bir süre seninle yatsın kokunla uyusun . Ben doğduğu günden beri her ağladığında koynuma alıyorum uyuyoruz birlikte daha sonra beşiğine alıyorum o güvenle uyuyor ve gece ilk uykumuz böylelikle beş saate çıktı bizim .