Dlky 2aylık oğlum çok gazlı, anne sütünün yanı sıra bazen mama takviyesi veriyorum. Sma optipro kullandık biraz gaz yapıyor gibi, başka önerebileceğiniz bi mama var mı
Kugukiz Dlky sma comfort gazlı bebekler için daha iyi geliyor. Optipro gazı fazla olmayan bebekler için. Onu bı deneyin isterseniz ya da gaz damlası da alabilirsiniz çok gazliysa.
BaharKarakuzu Dlky hipp kullanıyorum gaz yapmadı, damla olarakta biogaia kullanıyorum çok güzel anında etkisi var.
Prenses_Liya Dlky Bebelac Gold tavsiye ederim biz Sma ve Aptamil kullandık çok gaz yaptı ki zaten gazlıydı çok ağlıyordu bebeğim Bebelac Gold ile rahat ettik şükür 😌
Dlky @Kugukiz "#p25222851 gaz damlası da kullanıyoruz bir türlü rahatlamadı yavrum söylediğiniz mamayı deneyeyim bir de inşallah işe yarar
Dlky BaharKarakuzu biogaia kullandım ama etki etmedi nurse harveys kullanıyorum doktor önerisi ile o da biraz işe yaradı gibi ama hala çok kıvranıyor
Birprensannesi17 Dlky holle dene istersen canım alman maması eczanelerde bulması zor her eczanede yok ama hem organic hem güzel
Dlky semma007 yapmadı çok şükür ben günde 1kere mama veriyorum gündüzleri sık emmek istediği için süt birikmiyor az oluyor ve doymuyor doymadığı zaman huysuz oluyor ağlıyor o yüzden veriyorum rahat oluyor bu şekilde
semma007 Dlky benimde aynısı bende kaşık biberon veriyorum ancak zor oluyor. Hangi biberonu almalıyım tavsiyeniz.