tatlibiranneo ben çok çeşit az azdan yanayım her birinden azar azar olsun ama çok çeşit olsun kafasındayım, illa ki kalıyor normal ramazan dışında 2 kişilik yapılsa da kalıyor , hafta başında misafirim vardı üst üste iki gün ağırladım bol yaptım iki günde tükettim mesela,