edsn1 Şimdi bildirim geldi son kez ücretsiz giriş yapın diye şaka gibi çoğu kişi üyeliğini sonlandırır diye düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz?
edsn1 asrinhatasi Gryffindor Zazade Deletedmom_78 Tam bu seneyi şakalanmadan atlattım derken 😂Şaka olmasına gerçekten sevindim ama ben ve benim gibi birçok insan var bebek bakımı konusunda etrafında danışacak kimsesi olmayan hele küçükken elim ayağım olmuştu bu uygulama 🤍Teşekkürler hamımlar 🌸🌸🌸🌸
Zazade edsn1 bildirimi görünce ben de korktum sonra bugünün 1 Nisan olduğu aklıma geldi 😂 tecrübeli anneler şaka demese yarına kadar düşünür dururdum ücretli mi diye.
Nilufer4141 Ahahaha gerçekten mi🤣🤣🤣🤣 Bende başka uygulama bulurum ne vercem ücret dedım kendı kendıme🤣🤣🤣🤣 Zaten mama bez almıs basını gıdıyorrr hey gıdı heyy🤣🤣🤣🤣