Merhabalar. Ben 1 ay önce yasmin başladım. Emzirmedigim için kullanıyorum. 1 hafta ara vermek gerekiyor ya 1 kutu bittikten sonra ara verdiğimin 3.gunu adet oldum yani bugün 2.gun adetimin. Ama perşembe akşamı ilaca devam etmem gerekiyor. Ama adet bittikten sonra mi başlamalıyım yoksa 1 hafta bittikten sonra mi başlamalıyım kafam çok karıştı da