Bir kıyasa girme durumunda değilim oncelikle. Bebeğim %98 anne sütüyle besleniyor 7.ayında 8 kilo çıktı doktor, hemşire iyi dedi ama görenler hep çok zayıf, neyse kilo onemlid eğil sağlıklı olsun yeter, merak etme zamanla alır üzme kendini falan diyor. Zayıf mı ya ideali nedir bu ayın gerçekten millet psikolojimi bozdu..