Noriye boyu uzamıyor kilo alması yavaştı. Ama zaten çocuk prematüre doğmştu. Bide annesi minyon biraz. Prematüre doğmasına bağladık normal dedik. Anneannesi bakıyordu yani kaynanam o kdar güzel besliyorduki yani ona rağmen çok az kilo boy uzaması vardı. O yüzden götürdüler. Takip ediyolar. 2 kere test yaptılar belli aralıklarla şmdi 3. Testi apustosta yapacaklarmş galiba eğer değerleri düşerse araştırma hastanesine yönlendrcekmş. Özele götürdüler çnkü