Yesimefe0 3 aylıktan beri her yeri iltihaptı egzama dediler kortizonlu kremler neler neler. Bende burda araştıra araştıra süt alerjsi olabilceğini buldum doktora yalvar yakar test yaptırdım inatlaşıyor benimle sonuç ne laktoz alerjisi çıktı. Hemen diyetli emzirme sonra alerjik mama sonra laktozsuz yiyecekler derken 1,5 yaşında tamamiyle alerjisi geçti. Doktorlarda bi acayip ya herşeyi ben biliyorum kafası. İnşallah sende düzenli takibini yaparsn atlatır kısa zamanda