Alparslanbey_ Oğlum 17 günlük sürekli ıkınıyor kıpkırmızı oluyor sap simplex damla aldik ama cok ise yaramadı önerisi olan var mi hem gaz hem kabızlık sorunumuz var
Mom_babyy Alparslanbey_ onlar en son ypmaniz gereken şeyler zeytin yağı çay kaşığı kadar icirin doktor koyun kakası gibi yapmadığı müddetçe kabız demiyoruz yeni doğanda geç yapabilirler 10 güne kadar normal dedi
Asliormancii 18 günlüğüz kıvrandı bugün damla sa işe yaramadı mecbur annem sabun poposunun ucuna değdirdi yaptı biraz rahatladı
Mehtapyesiim Alparslanbey_ kulak çubuğuna biraz saf zeytinyağına bandırırın bebişin poposuna sürün sakın sokmayın içine ondan sonra karnına masaj yapın azıcık sert olacak şekilde canı yanmasın zeytinyağını çocuk doktorumuz söyledi sabun çok zararlı diye biliyorum yine de siz bilirsiniz