@Elif26aa benim kızımın da ateşten dolayı acile gitmiştik boğazları kızarık boğaz enfeksiyonu olmuş dediler antibiyotikle geçer dediler 3 güne kadar ancak etki ettiğini antibiyotiğin dediler ateş devam ederse tekrar gelmemiz gerektiğini dedi calpol veriyordum düşüyordu 1 saat sonra tekrar ateşi yükseliyordu 39.6 40.9 civarlardaydı hep ateşim iz şimdi antibiyotik kullanıyoruz 4 gün yemek yerken bile zor yiyor hala ateş bu kadar çıkmıyor fazla ama