Benm bebeğim haftada bir kakasını yapmaya başladı iki haftadır böyle, aşırı sancısı oluyor. Gaz damlaları kullanıyoruz, rezene kimyon vs içiyorum içiriyorumda azda olsa ama pek faysadası yok gibi. Masaj yapıyorux. Nasıl geçicek gazlar anlamadm, acı çekiyo yavrm