Kızlar selam, oğlum 13 aylık ne kahvaltı ne öğlen ne akşam hiç bir şey yemiyor. İki aydır böyle nerdeyse iki ay öncesine kadar telefondan bişeyler izleyerek yediriyordum ama ekranı tamamen kestim. Bugün tüm cabama rağmen biraz olsada yesin diye açtım video yine yemedi. Çok üzülüyorum ne yapabilirim fikir verin lütfen