Merve_29_41 Merhaba arkadaşlar bebegım 3 buçuk aylık uzun zamandır evden çıkmamıştım sımdı başka bir yere geldim kalmaya bebegım huysuzlastı etrafa bakıp bakıp ağlıyor bu durumu yaşayan var mo acaba ?
Melis1706 Merve_29_41 evet bizimse oyleydi babannesine zor alistirdkm.misafirlige gittim kalabalik sevmio asiri huysuzlasti agladi eve bi geldim kikirdadi valla olabildigince geziyorum ve banada surekli insan gelir yeterki alissin diye yoksa hep evde durmamiz lazim
Alparslanmoms_ Merve_29_41 4 aylık oğlum da aynı kayınvalidemlere gittik ağladı sonra huysuzluğu da oldu. Geçen de komşuma gittik orda da aynı şekilde baştan ağladı ama sonra ağlamadı agulamaya başladı. Yabancı seçiyorlar topluluğa alıştıkça geçecektir.