Busbusana 5 aylıktı o ay kilo almamıştı, sütüm de vardı. Bez sayısı da iyiydi hep sayardım dolu doluydu. Doktor dedi ki hemen mamaya başlama sütünü faydalı hale getirelim işte düzgün beslen. Bir hafta sonra gel tekrar. Onun stresi bindi üstüme. Sonra bi olay oldu üzüldüm olan sütüm azaldı bitti. Halbuki doktor deseydi tam bu ayda böyle kilo alamamış çok bebek var bunu sık görüyoruz endişelenme deseydi belki o kadar strese girmezdim. Çok sonra duydum bunu. Bol su iç ve stres yapma hic, kilosu iyi zaten haftada bir tartmaya götür. Yediklerine dikkat et, bol protein ye, kuruyemiş ye, sebze meyve güzel beslen