Busbusana Ay burda yazanlara asla bakma bence, ben bir çoğuna inanmıyorum, sözüm meclisten dışarı ama bazı insanlar egolarına ego katmak için abartıyorlar. Geçen gün bir postta gördüm 6 aylık bebeğim 11 kg yazmış, benim oğlum 1 yaşında bile 11 kg değildi. 2 aylıkken 8 kiloydu yazmış biri yok artık yani çocuk 5 kg doğsa anca 2 ayda 8 kilo olur. Dediğim gibi burasını pek ciddiye alma bence. Sağlık olsun en önemlisi o bazı bebekler minyon oluyor her bebek bıngıl bıngıl et olmuyor maalesef.