Nuray41 Kızlar ben ikinci sezaryanimi oldum 2 ay oldu ama göbeğim aşırı kötü durumda inmiş balon gibi görüntüsü beni çok rahatsız ediyor nasıl duzeltecegim?
K_melike Nuray41 korse kullanmadiniz mi benimde 2. Sezeryanim 47 gün oldu doğum yapalı yamuna korseden sipariş verdim gelmesini bekliyorum
Melifah_35 6 ay oldu benimde o buruşuk gibi görüntü gitmiyor deri esnemiş sarkmış olduğu için benim gitmedi yani maalesef 😞