Bebegim0101 Arkadaşlar merhaba bebeğim erken doğdu şuan kuvezde nisan ayının ortasında çıkar diye düşünüyorum.Daha kıyafetlerini yikamadim önereceğiniz iyi bir deterjan markası rica ediyorum kullanıp memnun kaldığınız.Birde büyük oğlumda kalan bebeklik kıyafetler var onları yıkayıp kaldirmistim ama kala kala sararmış hep lekeler oluşmuş onları ne ile yikamaliyim hangi deterjanla geçer? Çünkü onlarida giydirecegim yorum yaparsanız çok memnun olurum
sarmaliklahana Bebegim0101 ben en cok baby me ve abc deterjan yumusatıcı begendim kızım 18 aylık son 1 senedir onları kullanıyorum. Hem leke cıkarıyor hemde kokuları agır değil. Eski kıyafetleri de sıcak suda beyaz sabuna basın gidip gelip çitileyin sonra yıkamaya balineye atın. Komsumız öyle yaptı baya lekeler cıktı demişti. Beyaz rende bebek sabunları varmış heralde onlarla. Ben hiç kullanmadığım da. Benım kızımda kıyafetlerini kaldırdım. Geri kullanmam gerekirse öyle yapıcam
livanurvealpinannesi61 Bebegim0101 bebeğiniz erken doğmuş temiz içerikli ürünler kullanırsanız daha sağlıklı olur. Sıveno ıncia Just grean Green clean minoris eya clean ecos içeriği temiz sıvı bebek deterjanları.
Belis Deterjan olarak temiz içerikli green clean kullanıyorum dogdugundan beri cildi hassas sorun yasamadım, lekeler konusunda sonet kullanıyordum ama satısta yok e bebekten baby me çamaşır suyu tozu var onu tavsiye ederim 🙏