Bebeğim 10.5 aylık 5-6 aydır geceleri saat başı uyanıyor meme istiyor meme alıyor geri uyyyor artık çok yoruldun gece beslenmesini kesecem 1 yaşında meklekete gidecem orda kesmeyi düşünüyorum böyle olupta düzelen var mı gece beslenmesini kesince yada kesmeden