Eylulunannesi55 Diş doktoruna normalde de hiç gitmedim desem yeridir nasıl çekiyorlar bilmiyorum sanırım iğne vuruyorlar. Emzirirken diş çektirmek sorun olur mu çürük var yerine bişey yapiyolsr mi
annekuzusu18 Eylulunannesi55 2 gün önce gittim çektirdim emziriyorum ,bir sıkıntı olmadı araştırdım bı mahsuru yokmuş bildiğim kadarıylada
Yasmin1313 Bende bugün gittim hemen çekebiliriz diyince araştıramadım içime sinmedi bi okuyayım diyodum
susiron Eylulunannesi55 bebeğim 6 aylıkken gitmiştim .kanal tedavi yaptırdım ve temi,lettim Dr 3 saat sonra emzirebilir son sıkıntı olmaz dedi .