Poyrazbebekannesi Kızlar selam mamayı yanlış almışım bu saatte gidip almam da imkansız . 10 ay 11 günlük bebeğe 1 yaş maması verilir mi acil cevap lütfen 🙏
LadyMarmelatte Poyrazbebekannesi bi doktor bebeğe ayına göre büyük yaş maması verilebilir ama yaş altındaki mamayı önermeyiz demişti. Semtinizdeki nöbetçi eczaneyi arayıp danışın yine de
Csg2105 Poyrazbebekannesi 21 mayıs doğumlu mu bebeğiniz aynı günmüş benim bebeğimle 🌸 bebeğime doğduğundan beri mama kullanıyoruz 4 aylıkken doktor hem yavaş yavaş ek gıdaya başla hemde mama da 2 numaraya geç demişti ama benim bebeğimle mi alakalı söyledi bunu bilemiyorum
Yusufff-41 LadyMarmelatte bizim doktorumuz da bir yaşına kadar bir numara mama kullanabilirsiniz demişti iki numara alerji yaptı