Merhaba anneler sorum belli ben bazı anlar sakin kalamıyorum misal trafikteyken müdahale edemediğim durumlarda kendimi kontrol edemeyip bağırıyorum ve sonunda vicdan azabı çekiyorum. Siz bu sendromla nasıl başa çıkıp kendinizi nasıl sakinleştiriyorsunuz?