5 gunluk bebegm var. 2 gundur sutum geliyo elimle sıkınca. Emziriyorum 10 dk 15 20 dk ama snrasnda yine agliyor. Doymuyor mama veriyorum. Önce emziriyorum emiyor ama bilmiyorumki süt var mı midesemine gidiyor mu yoksa boş meme mi emiyor. Her zman yutkunarak emmiyor mesela. Yutkunmadigi zman süt gitmiyor mu oluyor. Elle sagdigimda iki memeden 1 tatlı kasigi sut anca cikiyor oda cocuğu nasil doyursun. Bazen bi meme mi emerken diger mememden süt akiyor ustum islaniyor ama bebek doymuyor.