Merhaba kızlar bebeğim 3Aylık bugün Pelvik bandajı kullanmaya başladık Sağ alda acısı 53 sol 54 Çok korkacak birley yol dedi Doktorumuz tubıngen önermedi yavaş ilerliyor süreç dedi .Bandajda hareket kısıtşışığı var diye daha çabuk yol kat edermişiz .Çok ağladı yavrum bende onunla ağlıyorum :(çok mu sıkıyor diye üzülüyorum .Aranızda bandaj kullanıp sonuç alanlar varmı ?Bir de bandajı takarken kilotlu çorap mı kullandınız kullananlar basıl kullandı deneyimlerimizi paylaşalım 🙏